Zajmujemy się kompleksową obsługą kampanii Ads. Kompleksowo czyli projektujemy, zarządzamy i optymalizujemy kampanie w celu zapewnienia najwyższej efektywności. Zespół certyfikowanych specjalistów zapewnia Twojej firmie mądrze rozplanowanie budżetu tak, aby Twoja firma zanotowała jak najwyższy zysk przy założonym budżecie.
Model rozliczeniowy Google AdWords to PPC, czyli płatność za kliknięcie. Złożoność produktu google jest ogromna, a ilość funkcji i możliwości zmusza poniekąd do zatrudniania specjalistów od AdWords, aby poprawnie skonfigurować i utrzymać kampanie. wiele firm podejmuje się samodzielnego zarządzania kampanią niestety często takie działania mają odwrotny skutek do zamierzonego. Google AdWords ma wiele zalet. Główną jest natychmiastowe zwiększenie ruchu zaraz po uruchomieniu kampanii.
AdWords daje wiele możliwości związanyuch z kierowaniem potencjalnego klienta na zamierzone przez nas cele. Możemy zarówno zbierać listy marketingowe czy kierować klienta do bezpośredniego zakupu naszego produktu czy usługi. Google AdWords daje nam możliwość reklamowania swojej firmy w wielu różnych formach:
Stosujemy własne filtry na kampanie AdWords. Tak, aby wyeliminować w największym możliwym stopniu kliknięcia konkurencji lub przejścia użytkowników z podejrzanych źródeł. W skali kilku miesięcznej takie działania pozwalają nam zaoszczędzić znaczną część budżetu. Stale monitorujemy adresy IP z których następują przekierowania na strony naszych klientów.
Na pewno dużym atutem kampanii Ads jest jej natychmiastowy efekt. Tworzone przez nas kampanie uruchamiane są w kilka dni, a od momentu ich uruchomienia od razu występuje ruch i konwersja na stronie internetowej. Płatne kampanie marketingowe mają częste zastosowanie w krótkoterminowym podejściu do reklamy. Jeżeli mamy okresowy produkt lub usługę to idealne rozwiązanie. Pozwala w krótkim czasie od razu zarekomendować firmę i zdobyć wielu potencjalnych klientów, ale w przypadku gdy planujemy inwestycje długoterminowe znacznie bardziej opłacalne może okazać się pozycjonowanie naturalne. Wszystko zależy od rozmiaru i planu inwestycji oraz środków i skali na jakie nastawiona jest Twoja firma.
Ważnym elementem reklamy Ads jest możliwość analizy danych. Analiza danych w przypadku narzędzia Google może przynieść ciekawe rezultaty. Po przez analizowanie ruchu i zachowań klientów, płatna kampania może nam przynieść również kożyśći w przypadku pozycjonowania naturalnego. Dzięki obszernym statystykom i ogromie danych możemy zaobserwować słabe i mocne strony naszej firmy, a co za tym idzie wdrążyć poprawki co do planowania naszego tunelu biznesowego. Zachęcamy do korzystania w pierwszych miesiącach współpracy z oby dwóch rozwiązań jakie proponujemy: pozycjonowanie naturalne + kampania Ads, daje to najlepsze efekty zarówno w inwestycji krótkoterminowej jak i późniejsze sukcesy w inwestycjach długoterminowych.
Jako jedna z niewielu agencji nasi klienci po przez zdecydowanie na taką formę reklamy otrzymują od nas bo do 600 zł na reklamę w sieci Ads. Wysokość bonu zależy jednak od budżetu i wielkości kampanii. Im większy pakiet Ads Państwo zakupią tym większy bonus zostanie przyznany. Staramy się mimo wszystko oferować bonus wszystkim naszym klientom niezależnie od wielkości kampanii.
Przejdź niżej strony, aby dowiedzieć się jakie koszta wiążą się z tą formy reklamy, a przekonasz się, że nie jest to w cale takie drogie w porównaniu do skuteczności i natychmiastowych efektów.
Reklama w sieci wyszukiwań to płatna reklama w Google Ads, to właśnie ona często wyświetla się Państwu jako pierwsze wyniki nad wynikami organicznymi w Google.
To wyświetlanie się reklam graficznych na stronach partnerskich Google, które wyraziły zgodę na ich umieszczanie. To bardzo dobra forma wyświetlania reklam w sytuacji kiedy stosujemy remarketing lub dla sklepów internetowych remarketing dynamiczny. Remarketing to wykorzystanie potencjału użytkowników, którzy już odwiedzili naszą stronę czy pozostawili np. niedokończone zakupy.
Są to zoptymalizowane reklamy, które wykorzystują kanały reklamowe występujące na urządzeniach mobilnych. Daje nam to możliwość sprecyzowania reklamy graficznej lub tekstowej i przystosowanie jej do urządzeń mobilnych - tak aby klient zawsze dobrze ją widział i postrzegał naszą firmę profesjonalnie.
To skuteczna forma reklamy Video. Konfigurujemy i dostosowujemy reklamy w całym serwisie YouTube jak i w formie in-stream filmów YouTube.
To specjalna forma reklamy dla sklepów internetowych. Daje bardzo dużo możliwości rozreklamowania już konkretnego produktu na stronach wyszukiwania Google lub stronach partnerskich. Bardzo fajnie można wykorzystać Merchant Center jako zarządzanie Twoją reklamą produktową w remarketingu dynamicznym.