Wiele firm ma złe doświadczenie z firmami pozycjonerskimi. Wielu zostało zwyczajnie oszukanych po przez osiąganie TOP10 i rozliczenia słów kluczowych. Płacili kolosalne faktury za pozycjonowanie, które nie przynosiły zysku firmie, a często nawet firmy bankrutowały. Na rynku jest wiele pseudo agencji, które po przez stosowanie BlackHatowych rozwiązań, nieuczciwego typu pozycjonowania i notorycznie łamiąc regulaminy Google - zanotowały po pierwszych zwyżkach pozycji, długotrwałe spadki i problemy z dalszym pozycjonowaniem.

Filtry Google

Filtry nałożone na strony internetowe to nic innego jak kara od firmy Google za stosowanie niedozwolonych działań. Filtry takie często zmuszają firmy nawet do zmiany nazwy czy zakupu nowej domeny. Ważne jest aby przestrzegać polityki Google, który jako największy gracz na rynku reklamy internetowej reguluje stale swoje politykę w celu zachowania zarówno zdrowej konkurencji, ale również po to by eliminować strony typu SPAM, itp.

FlowIT - z nami wrócisz!

Przez wieloletnie doświadczenie i stały kontakt z przedstawicielami Google poznaliśmy szereg działań i metod, aby wyszukiwarka zdjęła filtr i znów uważała Twoją domenę jako zgodną z zasadami. Jest wiele oznak kiedy na Twoją stronę został nałożony filtr. Są to w większości wypadków niepokojące wiadomości jakie możesz dostać na skrzynkę w Google Search Console. To właśnie ta aplikacja pozwala na zarządzanie całą strukturą i linkami Twojej strony. Linki to kolejny ważny element, kontroluj je!Linki przychodzące nie powinny znajdować się na stronach, które są niezgodne z polityką Google, zwiększa to szanse, że GoogleBot i Twoją stronę potraktuje jako stronę potencjalnie niebezpieczną. Dzięki naszym autorskim narzędziom analizującym strony internetowe jesteśmy w stanie w stosunkowo krótkim czasie pomóc Twojej domenie. Monitorujemy zarówno linki Twojej witryny i jej obecność w sieci co pozwala nam na zdiagnozowanie problemu czy usunięcia treści nieporządanej przez Google.

Podejrzewasz u siebie filtr?

Jeżeli zanotowałes spadek pozycji Twojej strony lub częste informacje negatywne płynące z Google Search Consol to pozostaw wszystko jak jest i niezwłocznie się z nami skontaktuj - najlepiej telefonicznie w tym przypadku. Czym szybciej się tym zajmiemy tymn mniej Twoich zaindeksowanych pozycji spadnie, a straty z nałożonego filtru nie będą tak straszne jak z góry założone. Najwazniejsze w tego typu przypadkach jest czas reakcji i natychmiastowe działanie naszych specjalistów.

 

Spadły Ci pozycje lub opuściła inna agencja?

Wypełnij formularz kontaktowy